Utpressing av kunder

Så meldingen nedenfor da jeg trykket på bildet på forsiden av Eskortejenter.net. Det var hun med navnet Darlin -  94231661 - som visstnok sto bak dette. Her er anmeldelsen fra mannen som det gikk ut over: 

Det var kona mi denne damen med dette nr ringte etter at noen hadde skjekket bilnumret mitt. Hun og Mimi jobbet i samme leilighet. De oppgia adresse Oscarsgate 8 men der er de ikke. Så blir du loset til en parkeringsplass 150 meter unna, tatt i øyensyn, ønsket velkommen eller du stikker slik jeg gjorde for den adressa er ikke bra å besøke. Bil nr lest og kona ringt. Noen som har ny kone til meg?

Mitt spørsmål: Dere som er i bransjen - hva gjør dere i forhold til folk som legger feller for kundene? Dette er for jævlig. Kunden ovenfor kan sikkert ikke gå til politiet, fordi det da koster 25000 kroner i tillegg. 

Er det noen som luker ut slik dritt fra dette markedet. Det gjør jo at kundene må være dobbelt forsiktige, og omsetningen deres går ned.

Comments

• Gjør det ikke så lett å oppgi personlig telefonnummer heller...

• Man må ikke tro på ALT man lese.

Pass på , mange FAKE anmeldelse også.

• Jeg tar mine forhåndregler og vil vite hvem jeg har å gjøre med. Dette er ikke får å drive utpressing, men form,åbeskytte meg selv. Har selv blitt lurt og fått en lærepenge. Jeg ønsker å være like diskré som kunden. At jenter driver med dette stiller seg i samme kategori som han som voldtok meg og stakk av med vesken min. Diskresjon og ærlighet fra begge parter.
  • Få deg ett ekstra simkort der du fjerner muligheten til å søke opp nummeret på nettet. og gå i stedet for å kjøre helt frem til ingangsdøren til den du skal møte :)
Sign In or Register to comment.