Treff meg i Buskerud

edited October 2017 in Buskerud

Har for øyeblikket ikke mulighet til å ta imot sms eller telefoner, jeg må derfor kontaktes på mail eller her om man skulle ønske et møte.

Epost: norskecaroline@outlook.com

OM MEG:
Jeg er en ung og energisk jente på utkikk etter opplevelser og godt selskap. Jeg lover full diskresjon og god stemning. Jeg er et behagelig vesen å være rund og oppfattes som moden for alderen. Tar kun outcall til hotell. Jeg er formfull. Tilbyr ingen tjenester uten kondom. Jeg kan tilby GFE(kjæreste opplevelse). Tilbyr ikke noen form for påføring av smerte.

TING JEG FORVENTER VED MØTER:
Punktlighet, gjensidig respekt, renslighet, betaling skal skje uoppfordret og før aktiviteter, diskresjon, kondom skal alltid brukes, du er rusfri og edru.

Jeg er kun interessert i å møte menn i alderen 27 til 60 år. Kun etnisk norske menn. Dersom du ikke matcher denne beskrivelsen så ikke ta kontakt.

Når du tar kontakt så legg ved navn, litt info om deg selv, alder, vekt, ønskelige aktiviteter til treff og når du vil møtes. Send gjerne også et bilde. På denne måten får jeg en følelse av hvem du er. Svarer så fort jeg kan.

Er tilgjengelig for offentlige møter også om dette er interessant, dersom du trenger en middagsdate eller bare noen å finne på ting med.

Dersom du vil komme på kroppen min(ingen hulrom og ikke ansikt) så er dette 200kr ekstra
Dersom du vil se meg opptre med eget leketøy så er dette 500kr ekstra

Ser fram til å høre fra deg!

Sign In or Register to comment.