Hvordan etablere seg som mannlig eskorte i Haugesund.

Hei,

Beklager om spørsmålet har blitt spurt før, men jeg prøver å finne ut hva beste måte er å etablere seg som mannlig eskorte / erotisk massør i en by som Haugesund.

Jeg er ingen adonis av utseende, men jeg gjør opp for det på de fleste andre måter. 
Så det jeg egentlig lurer på er, hvordan ville dere gått fram for å opprette dere en noenlunde fast kundebase, som mann, innenfor eskorte og erotisk massasje (med mer) ? Er det betalingssider som er tingen, eller å flørte med middelaldrende kvinner og gi dem et businesskort :)?

Comments

• Kvinner kan få gratis så mye de vil :) 

En kompis av meg hadde 2 runder på real og fikk ikke en telefon av ei dame, derimot masse homser som ville ta han røft.

men han er hetro så ble ingen kroner i lomma.

er du kåt, kjøp deg mus :-D
  • Neinei, jeg har fast ordning jeg. Jeg tenker tilby erotiske massasjer, normale eskortetjenester og alt fra dominans/BDSM og annet. Dette er ikke av seksuellt behov, men av økonomiske behov. Er en jobb ;) Alle kvinnekropper er flotte og fine på sin helt egen måte, så her er grensene få ^_^ Jeg kan fint gå med på arbeid med mannfolk og, så lenge det er jeg som "gir" :)
Sign In or Register to comment.