mobil versjon av eskortejenter.net

eskortejenter.net er nå lansert på mobil og skal fungere. Stjerneportalen er også der, både bilde og tekstversjon (gul knapp)

Fint om dere kan teste om dette fungerer bra og fortelle hva type mobiltelefon dere har.

Comments

• Har windows 10 og edge på mobilen og det funker greit å se på sidene.
    Men... knappene øverst på siden blir litt små. Må zoome inn før jeg trykker for å treffe rett knapp.
  • Er også ned-trekk menyen for liten?
  • edited January 2016
    Ja, den er liten (den med valg av fylke antar jeg?). Har nå også prøvd en annen nettleser (UC browser) med samme resultat.
    Stjerneportalen funker forresten utmerket :)
  • edited January 2016
    Skal fikse fonten til valg av fylke senere når jeg har tid. Det er uansett slik at den huskes for et halv år når den er satt så en trenger ikke velge den hver gang.

Menyen rett over skal nå være dobbel så stor. Er det mulig å klikke på den nå uten å zoome?
  • Jepp, dette ble noe annet og mer funksjonelt.
  • hei :) eg lurte på kor det ble av de rubrikk annonsene som var på venstre siden før?

• De som var aktive av dem er de samme som i dag har bilder i hver fylke. Forskjellen er at nå vises kun de bildene som er satt av brukeren av siden over bildene (gjelder også mobil). Før kunne alle i Oslo lese tekst-annonsen hver dag til Lynx i Ålesund og Molde og det blir helt feil at hun får hundrevis av klikk fra folk i Oslo når hun ikke kan ta imot en eneste av dem. Jeg kontaktet alle som ikke hadde bilde men aktiv annonse i tekst (ca. 55 stk) og ikke en eneste svarte på email. Så de var rett og slett døde uansett og ingen vits å vise. Forumet her er mer aktuelt for de som vil lese tekstannonser som ikke finnes på eskortejenter.net.
  • Det er 4 kolonner i dag. Hvordan ser din skjerm ut? Modell telefon?
Sign In or Register to comment.