Advarsel til alle

De som lenker til eller selv på åpne grupper  avslører identitet til kunder eller jenter vil fra i dag bli utesperret permanent fra forumet og kontoen slettet.

Comments

• Huff.. det er helt sykt. 
    For en uke siden, var det noen som påstod at de hadde funnet ut hvem jeg var. De hadde kontakter med Young Guns i Oslo og de skulle drepe meg fordi de ikke fikk 400 kr, som jeg aldri hadde avtalt med dem at de skulle få! Det gikk dessverre utover en annen jente, fordi de trodde virkelig jeg het eskorte-navnet i virkeligheten. Han skrev til hele familien hennes at hun var prostituert og truet, så mora måtte ut med penger.. Fikk slettet meg selv fra alle registre på nett og slettet alle facebook-profiler. Det var så nære på! Så jeg sier til alle at dere må være forsiktig! Ha selv ikke privat nummeret ditt med navn oppført på nettet, selv om du bare gjør outcalls. De kan finne deg hvis de vil.. Jeg har også begynt å slette mailer/ sms jevnlig for sikkerhets skyld. 
    Det er utrolig mye penge-utpressig om dagen. Det er ikke bare kundene de er ute etter... Det er oss stakkars jenter også!
  • best og holde snabelen i huset til en reiser ut av landet. den lista jeg så i går skremte meg
  • Ikke bra med slike idioter som prøver å lure folk, enten det er young guns eller ottar-sympatisører.
    Ser ut som BloondEskorte faktisk har gjort noe riktig her med å være anonym.
    Det er så enkelt som å skaffe seg en hobbytelefon med kontantkort og ikke ha registrert nummer, så er det meste gjort. Trenger ikke være skjult nummer for å være anonym.
    Og husk nå i tillegg at hvis dere absolutt skal snakke på skype så tar det mindre enn 10 minutter å lage en falsk bruker så motparten ikke får ditt ekte navn.
  • Var i kontakt med ei Frida Bakkestad i går. Fake navn selvsagt. Men fikk ett telefon nummer som jeg skulle sende sms på. Gjorde ikke det selvfølgelig. Men har et mobilnummer som jeg kan dele. Men det er kanskje ikke lov her?
  • edited December 2015
    Om tlf nummeret er til "Frida" kan du sende meg det på privaten. Jeg skal undersøke dette. Frida Bakkestad er dekknavn for en kriminell kjeltring som truer kundene. Det startet ikke så lenge siden. Personen har IP addresse noen ganger i Sverige, noen ganger i Norge. Enten reiser personen mye eller så er det proxy som brukes.
Sign In or Register to comment.