falske annonser?

Er det noen som har gode tips for å finne ut om annonsen er falsk eller ikke?
Hva jeg bør se etter eller forstå på annonsen?
Er det noen sider eg ikke bør bruke?

Ble nettop lurt av en gjeng som ville ha penger ellers så gikk de til politiet.
Og annonsen virket ekte så eg tenkt ikje om det kunne være svindel, men eg tror de gir opp for eg skrev ingenting om å kjøpe sex.
De lurte på hva slags tjenest de skulle gjøre for betaling, men eg skrev ingen ting om salg av sex, og håper det reddet meg
Takker for svar

Comments

• edited October 2015
    Kriminelle banditter fjernes så snart noen sier ifra om det. Det er dessverre av og til kriminelle setter inn annonser. Dersom ingen betaler dem penger så vil de forsvinne. Det er kundene som gir etter som gir næring til denne businessen. Derfor aldri betale noe som helst. Skaff heller ny mobil og nytt sim kort med nytt hemmelig tlf nummer om bedrageren har fått deres mobilnummer. Steng også public tilgang til bilder på facebook profilen samt all personlig info må fjernes. Bosted må endres til noe falskt. Email addresse kan også skiftes, ihvertfall for en periode. Da når ikke svindleren fram med sine trusler og han vil derfor ikke gjøre alvor av dem fordi det tjener han ikke noe penger på. Nøkkelen er å kutte all kontakt med svindleren og ikke svare vedkommende. Dersom en starter å betale dem så vil de bare øke beløpet helt til en har gitt dem hus og hjem og alt en eier og har. Slike stopper aldri om en først gir etter.

Ring alltid jenta først og sjekk nummeret hennes på stjerneportalen først. Aldri la henne ringe deg først. Dette fordi du skal ikke gi fra deg ditt tlf nummer til noen som svarer deg med anonyme tlf nummere som ikke kan spores. Ring kun norske nummere.
Sign In or Register to comment.