Noen som har oppnådd kontakt her inne?

Noen gutter som har oppnådd kontakt med jenter her inne? Mer som å fiske i Dødehavet dette for min del :-)

Comments

• Ikke jeg værtfall. Elendig forum! Må da finnes noe bedre enn dette? Vanskelig å finne isåfall...
  • Nope, ingen som svarer...
  • Poenget er vel ikke å kontakte damer direkte her, men å gi anbefalinger og eventuelt gi tips. 
  • Både og, er jo en del som utgir seg for å være jenter/damer som ønsker kontakt her inne

• Har også fått kontakt både fra jenter og gutter. Er som modenF skriver vær høflig og snill så ordner alt seg :-)
  • En må være inneforstått med at de som søker etter mannfolk her inne skal ha betalt for det. Damer trenger ikke søke etter mannfolk på nett, de kan få seg mannfolk overalt på 5 minutter, slik er det bare. Likestilling NEI det vil aldri skje.
  • Jeg får bøttevis med henvendelser hver dag på Mail. Mange har fiktive adresser og svarer ikke tilbake når jeg spør om de kan utdype litt mer. Helst vil de bare ha bilder. Får de det er det tust etterpå. Jeg er diskré og ønsker ikke henge ut noen. Men jeg vil gjerne vite hvem jeg har og gjøre med. Ble kraftig lurt av en som voldtok meg straks jeg var innen for døren og kastet meg ut. Er nå råforbannet og full av blåmerker. Derfor har jeg blitt mer kresen og ønsker å vite hvem jeg har å gjøre med. De fleste er jo rene gentlemen:-)
  • Bekka du svarer ikke så bra selv heller da @-)
Sign In or Register to comment.