Camjenter og annen reklame bannlyses!

Dette er et forum for de som vil treffe andre fysisk. De som prøver å selge andre tjenester eller varer uten å tilby treff får kontoen sin umiddelbart slettet uten advarsel da dette er å betrakte som reklamering for andre tjenester og grovt misbruk av denne nettsiden. Dette er ikke en nettside der folk kan legge ut all mulig søppelreklame som det måtte passe dem.

Vil også advare mot alle nettsider som tar betaling for å lese beskjeder. Dette er uten unntak organisert svindel der praktisk talt alle damene som tar kontakt er roboter som automatisk sender beskjeder til menn.  Slike nettsider  er alltid laget for å svindle menn og eneste årsak til at de kan drive på slik er fordi retten ikke bryr seg med denne typen svindel og lar dem holde på. Det eksisterer knapt nok damer på disse sidene. Jeg regner med at dere forstår hvilke sider jeg sikter til i Norge uten uten at jeg trenger å nevne dem her (vil ikke gi dem gratisreklame). Så folkens - styr unna alle sider som tar betaling for å kontakte damene om dere ikke vil bli svindlet! Det gjelder også eskortesider som selger tlf nummer til damer. Dette er alltid uten unntak  organisert svindel og bedrageri og damene eksisterer ikke eller er kopiert fra sider der ingen trenger å betale noe. Seriøse sider legger alltid uten unntak ut tlf nummer, hjemmeside eller email til damene. Om dere ikke ser dette så besøk siden aldri igjen!

Dette forum kommer aldri til å ta betaling for noe som helst. Husk aldri å betale på forhånd for en tjeneste før møtet (dette er alltid svindel). Om noen damer tilbyr dette på forumet her så si ifra så slettes det med en gang. Betaling skal skje etter at dere har fysisk hilst på hverandre. Hvis ikke kan du like gjerne trekke ned pengene i do, for du kommer med omtrent 100% sikkerhet aldri til å møte en jente som tar betaling før møtet.

Comments

• Hva med oss som vil tilby telesex på de dagene vi ikke har mulighet for treff. Er det bannlyst?
  • NorskeJennie: Nei, da tilbyr du jo treff i tillegg til tele. Dette var ment for de som aldri tilbyr treff, dvs. ikke er en eskortejente. Dette er ikke et forum for camjenter.
  • flott da slipper jeg å bli bannlyst :D
Sign In or Register to comment.