Masete, useriøse menn

Mange menn her inne sender helt utrolig mange meldinger. Gjerne bare ett ord.. La meg presentere et utdrag;

"Hei!!!"
"HALLO??"
"OWO`???"
"Anal??"
"HALLO???"
"hallooooo???"
"er du her???"
"USERIØS"

SKJERP DERE, MENN!  Vi er faktisk mennesker. 
De fleste av oss har normale liv og gjør andre ting enn å sitte pal her. Får dere ikke svar er det kanskje en grunn til det?

Hete tips:

IKKE prut - er det for dyrt så er det det. IKKE prut - kan ikke gjentas for ofte!!!
IKKE mas - INGEN liker å bli mast på. Hva om vi maste på dere? 
Bildemas - Hva slags frekkhet er egentlig dette? Vær fornyød med de bildene dere får
Menn som slutter å svare for så å forlange full oppmerksomhet - ærlig talt. Ta dere sammen

Man kan virkelig lure på hvordan noen av dere er i det virkelige liv!!! 

Comments

• Hvordan ville dere likt å bli behandlet som rene forbruksvarer og bruk og kast? Mulig mange godtar det - men de fleste av oss jentene her inne er greie, oppegående jenter som fortjener respekt. 
  • Dette er  nok deres egne feil jenter, de fleste jentene her er veldig flink til lage avtaler men å følle opp avtalene eller i det minste avlyse avtalen er ett begrep dere ikke forstår, jeg vet det er mange seriøse oppgåendet menn her noen har koner/samboere, vi har barn, vi har jobb og rydder plass til dere såkalte oppgåendet "jenter" som ikke møter opp føller opp avtaler, hvis jeg var deg og var oppgåendet tror jeg valgt ett annet sted å være. Det er alt for mange useriøse jenter her og da går vel frustasjonen utover de seriøse få jentene som er her, det er ikke sånn det skal være men sånn er det. 

Ønsker deg lykke til her og håper du finner noen seriøse blandt gjengen av useriøse:)

• Er det vår skyld at dere sender 50 mail hvor dere spør om det samme? Er det vår skyld at jenter ikke vil møte dere? Jeg tror særlig du - ikke forstår hvor mye de fleste av jentene her inne faktisk rokkerer på SITT liv for å møte dere. Når en fyr skal møte deg og så ombooker tiden femti ganger så er det ikke vi som er useriøse! VI er ikke useriøse bare fordi vi ikke svarer. Kanskje vi ikke svarer fordi det er noe med dere som gjør at vi ikke vil? 

Og om ei jente eller to ikke møter deg - tror du at du får mer respons bare av å mase ned neste? Lykke til!
  • Støter oppom Anine her, altfor mye dumt i disse forumene og nettet generelt. Virker som folk mister 100 i IQ så fort de boltrer seg bak et tastatur. 

Men jentene slipper ikke så helskinnet unna heller- har sendt jenter (bl.a. deg Anine) tilsynelatende oppegående og seriøse meldinger som langt på vei burde bryte normen av huleboer-meldinger, ofte uten å få svar da heller, dessverre :)
  • Jeg har mottatt svar fra Anine. Hun virker både morsom og hyggelig. Men kan ikke treffe alle! De får mange meldinger!  
  • Hei smaakaat! Beklager om du ikke har fått svar :)

Jeg prøver å svare alle som er normale, men noenganger tror jeg nok noen av dere høflige her inne drukner i de dårlige. Og da blir det ofte til at man kun ser på nicket og tenker "ånei, ikke en sånn da.." 
  • edited April 2015
    Gjennomgangsmelodien fra jentene er den samme: forumet er fulle av idiotiske, respektløse menn som er hinsides frekke og ubehøvlede.

Nå har jeg hatt gleden av å ha møtt noen jenter, og mailet med flere. Det er helt umulig å ikke tro den unisone, men nedslående beskjeden deres, for de har vist seg å være fantastisk hyggelige, interessante, reflekterte, respektfulle og flotte mennesker.

Du som hetser jentene har kanskje ikke skjønt noe av det jeg skriver, for det virker som enkelte av dere psykoer fremdeles sliter litt med alfabetet. Se så, nå ble du kalt psyko..ikke så hyggelig, vel?
    Ikke til forkleinelse for dere andre som sliter med ortografi og dysleksi.

Men dette skjønner du: vis folkeskikk. Vis respekt. Vær snill, grei og høflig! Ta en pause og tenk deg om før du svarer. Eller stikk og plag naboen i stedet, så ordensmakten kan ta hånd om deg.

• Meget bra skrevet i noen av anonnsene har ringt noen eller sendt mail-sms og er meget fornøyd med responsen på svar og oppmøte etter avtaler noen svarer med mld når de er ledige etter en jobb så jeg kan ringe på nytt og avtale
    til sist så synes jeg jentene er fantastiske her om jeg kunne så skulle alle fått en rose av meg klem mikke
  • Hei Anine! Helt greit, det er nok fort gjort - dessverre :)
  • 5% av damene og 5% av mennene (+-) i befolkningen er skrullinger på godt norsk. En god oppvekst måles i om man klarer å gjenkjenne disse før det er for seint. Slik har det alltid vært, og vil alltid være.
Sign In or Register to comment.