Jentene i annonsene og politiet

edited October 2013 in Generelt men ikke annonser
Noen som kjenner til om de som annonserer er blitt overvåket og kundene tatt. Hører over 100 har vedtatt boten på 25000. Hvordan er risikoen om en ringer en dame og avtaler et møte?

Comments

• Aner ikke. Ikke hørt om noen. Men så tar jeg mine forhånds regler
  • edited May 2013
    25000..... Må si det er litt av ett land vi har.. De som valgte dette lasset med personforfølgende småformyndere inn til makta må jammen være fornøyde. Fylte grisen.. Har hørt om det du adonis nevner der, de skrev i avisen om de som ble tatt her i byen (pressen "eies" jo av de rødgrønne) men det har vært lite nytt på den fronten i det siste. Men hørte rykter om overvåkning og "samarbeid" med jentene der ei politidame fikk samme nr som jenta og svarte for så å lure en stakkar i baret.. De må jo sope inn penger så de kan dele ut nå når de skal lage toalett og tilrettelegge for tigging borte i Oslo.. Igjen , litt av ett land vi har fått oss..
    Men stillhet til tross setter de nok inn en storoffansiv igjen snart.. Men det er vel ikke lenge før pressens sværtekampanje av høyresiden igangsettes, og da har de sikkert nok å skrive om.
  • Noen som har noen tanker om hvordan best unngå å bli tatt? Det er det som gjør at jeg holder meg med tanken. Jeg har heller ikke noe lyst til å besøke noen som gjør det av tvang. 
  • Der er du inne på noe.. Og eg tror det er nettop det problemet de har ført landet opp i ved den loven. Nå har jeg aldri kjøpt sex i Norge, men leser og hører endel , og har fått med meg at det er mye rusk som reiser rundt.
    Og hallikvirksomheten er formodentlig verre nå enn noen gang, men slike som Maia her er formodentlig seriøse og gjør det fordi de har lyst og ikke må.. Kanskje..?
    Antar de østeuropeiske nok ikke gjør det alle.. I Danmark finnes det mange mange som gjør dette fordi de liker det og har lyst. ..også privat ute på landsbygda.. Tenk om det hadde vært fritt og noen hadde gjordt det her i landet. ..småformynderne i SV og AP hadde sporet de opp og stått og overvåket de privat for å henge de ut offentlig etterpå.
    Men er det noen som har en litt "sikker" metode for å besøke uten å havne i klammeri kunne også jeg godt tenke meg å høre den.
    Ser jo det er veldig mange her i byen til enhver tid, og øvrigheta klarer vel neppe overvåke alle på en gang..?
    Men den bøtesatsen er jo avskremmende nok.. Kan jo reise jorda rundt for det ..25000 ..men de som langer narko og slikt ...hva bot / straff får de ? ..nei, de må vi være snille med de... Det er jammen ett rart land og styre vi har fått.
  • Hadde en slått ned jenta og sagt at hun provoserte, hadde det vel blitt en påtaleunnlatelse i dette rare landet vårt. Har man derimot en hyggelig stund med en jente og betaler henne i tillegg, må det straffes med 25000 kroner. Ingen har påklaget det ennå, av frykt for å bli hengt ut. Har nok gått ut over matbudsjettet for noen og enhver. 
  • Skulle tro man fikk bestemme over sitt eget liv ja, men den gang ei...

Det er alltid noen med makt som vet best hvordan andre skal leve...

K.M

Sign In or Register to comment.